Koko vartalon asento lähtee jalkapohjista: Jos jalkapohjissa on kireyksiä, se muuttaa koko vartalon ryhtiä, askellusta ja kaikkea liikkumista.

Jalkapohjien kireys voi tuottaa ongelmia ylemmäs; polviin, lonkkiin, selkään tms. Kireyden huomaa monesti vasta, kun jostain alkaa kipeytyä. Kokeile, tuntuuko faskiapallolla hieroessa jalkapohjat kireiltä ja kipeiltä? Mitä kireämmän tuntuiset ne ovat, sitä enemmän tarvitset käsittelyä! Faskiapallo on tehokas apuväline kireyksien helpottamiseen. Kokeile videon opastuksella tämä helppo konsti, aikaa käsittelyyn ei kulu kuin pari minuuttia ja jalkapohjat sekä koko keho tuntuvat käsittelyn jälkeen rennommilta!

Video:

JAA KAVERILLE:

Tilaa ilmainen FysioCross-opas

Oppaassa kerron, miten treenaat itsesi terveellisesti ja turvallisesti kovaan kuntoon. Treenimenetelmä sopii sinulle, joka arvostat terveyttä, mutta nautit myös kovista treeneistä. Syötä sähköpostisoitteesi niin pääset lataamaan FysioCross-oppaan ilmaiseksi!

You have Successfully Subscribed!