Tämä toinen video aiheesta. Katso myös edellinen video: TOP 10 mokat treenikauden alussa (ja aikana): Miten aloittaa treenikausi – TOP 10 mokat

Eroon jumeista oikein suunnitelluilla treeneillä – Parempi palautuminen ja vähemmän loukkaantumisia

Millaisia tuloksia parhaimmillaan voi odottaa, kun suunnittelee treenikauden alun (ja koko jakson) huolellisesti ja panostaa oikeisiin osa-alueisiin? Asiakastarinassa olkapääongelmista ja -kivuista sekä hartiajumeista ja päänsäryistä pitkään kärsinyt Pia: ”Nykyisin olen kivuton ja lähes jumiton ja jaksan paremmin. Kun keho on kunnossa, pääkin voi hyvin!” Kerron videolla Pia D:n tarinan.

Itselläni oli urheilu-urallani vastaavanlaisia ongelmia: en palautunut, jumeja ja kipuja oli usein siellä täällä kehossa, loukkaantumisia ja ylirasitusta. Ymmärsin vasta urheilu-urani jälkeen, miten radikaali merkitys on aktiivisella palautumisella, toimivalla liikkuvuusharjoittelulla ja tukilihasten vahvistamisella. Nyt noin 6 vuoden aktiivisen kehon korjaamisen jälkeen, pääsen syväkyykkyyn 20 vuoden tauon jälkeen ja spagaattikin onnistui vasta viime vuosina lähempänä 40 ikävuotta! Kehoni on merkittävästi toimintakykyisempi kuin urheiluaikoina ja nyt suorituskykyä on ilo kehittää, kun kroppa pysyy kunnossa.

JAA KAVERILLE:

Tilaa ilmainen FysioCross-opas

Oppaassa kerron, miten treenaat itsesi terveellisesti ja turvallisesti kovaan kuntoon. Treenimenetelmä sopii sinulle, joka arvostat terveyttä, mutta nautit myös kovista treeneistä. Syötä sähköpostisoitteesi niin pääset lataamaan FysioCross-oppaan ilmaiseksi!

You have Successfully Subscribed!