NÄILLÄ EVÄILLÄ KOVAAN KUNTOON TERVEENÄ VUONNA 2019!

Millaisia tavoitteita Sinulla on vuodelle 2019? Tee suunnitelma, sillä hyvin suunniteltu on puoliksi tehty!

Tiivistin kaikille kuntoilijoille kolmen stepin ohjeet, kun tavoite on kehittää kuntoa JA pysyä terveenä

STEP1: Tee monipuolinen alkulämmittely

  1. Avaa liikeradat dynaamisilla venytyksillä
  2. Herättele tukilihakset esim tasapainoharjoitteilla
  3. Huomioi puolierot ja omat heikot lenkit
  4. Kevyesti kuntopyörää, soutua, kävelyä tms

STEP 2: Liikkuvuus ja tuki vahvaksi → opettele loistavat tekniikat

  • Kun ”liikkuvuus ja tuki” ovat kunnossa, ne yhdessä mahdollistavat oikeiden liiketekniikoiden oppimisen isoilla liikeradoilla. Tällä tavoin harjoittelusta tulee tehokkaampaa ja turvallisempaa.

STEP 3: Etene progressiivisesti

  • Tunnista tasosi, taitosi, kykysi ja kehityskohtasi
  • Aloita treenaaminen kevyesti, mutta lisää haastetta, tehoja, painoja tekniikan ehdoilla

Olen laatinut ilmaisen fysiocross-pikaoppaan, josta pääset lukemaan aiheesta lisää: 

KYLLÄ, HALUAN ILMAISEN FYSIOCROSS-OPPAAN

 

Terveys edellä kovaan kuntoon -valmennustarjontani kevät-kaudella 2019:

  • FysioCross-ryhmävalmennus
  • Kahvakuula+naru -treeniryhmät
  • Personal Training -yksilöllinen valmennus
  • FysioKahvakuula 6 vkon verkkovalmennus
  • Fysiohuolto 4 vkon verkkokurssi

Keväällä on tulossa myös FysioHuolto-WorkShopeja, joista ilmoittelen lähempänä, kun ajankohdat tarkentuvat.

Kiinnostuitko tai onko kysyttävää valmennuksista? Lähetä minulle viesti: eve@fysiocross.fi

Loistavaa ja liikunnallista vuotta 2019!

JAA KAVERILLE:

Tilaa ilmainen FysioCross-opas

Oppaassa kerron, miten treenaat itsesi terveellisesti ja turvallisesti kovaan kuntoon. Treenimenetelmä sopii sinulle, joka arvostat terveyttä, mutta nautit myös kovista treeneistä. Syötä sähköpostisoitteesi niin pääset lataamaan FysioCross-oppaan ilmaiseksi!

You have Successfully Subscribed!