UUSI 6 viikon

FYSIOCROSS-KOTIOHJELMA

Kovaan kuntoon terveenä aikaa säästäen vaikka kotona!

Fysioterapeutti – olympiaurheilijan suunnitteleman lihaskunto-ohjelman avulla treenaat askel askeleelta paremmin ja tehokkaammin toimivan vahvan ja hyvin liikkuvan kehon. 

Tule mukaan Fysiocross-kotitreeneihin. Valmennus on edullisempi kuin yksi PT-tapaaminen ja saat 6 viikon ohjelman omaksi, jota voit hyödyntää aina kun haluat!

HINTA 77€

Tule mukaan tästä

Sinulla on unelma ryhdikkäästä, urheilullisestakin olemuksesta ja hyvästä lihaskunnosta - minulla on ohjelma, jonka avulla treenaat kohti arjen huippukuntoa

Ohjelma sopii kiireisellekin ihmiselle, joka kaipaa inspiraatiota ja haluaa kehittää tehokkaasti voimaa ja liikkeenhallintaa valmiin ohjelman avulla, vaikka kotona.

*Tarvitset vain jumppakepin / harjanvarren ja painon (mikä tahansa paino mitä kotoa löytyy, vaikka repullinen kirjoja!)

Onko tämä UUTUUS verkkovalmennus sinua varten?

  • HALUAT EHDOTTOMASTI PANOSTAA TEKNIIKKAAN, JOTTA TREENIT OLISIVAT TEHOKKAITA. Valmennuksessa treenataan tekniikka edellä: tämä sopii parhaiten niille jotka haluavat oikeasti treenata tehokkaammin puhtaalla tekniikalla. Tämä on se, millä taataan kehittävät treenit JA pysytään terveenä.

  • HALUAT OIKEASTI KEHITTÄÄ LIHASKUNTOA JA SAMALLA HUOLEHTIA KEHON HYVÄSTÄ TOIMINTAKYVYSTÄ. Treenit ovat selkeitä eteneviä tehokkaita kokonaisuuksia; treenit on suunniteltu kehittymistä ajatellen. Liikkeitä harjoitellaan viikoittain eri variaatioin, helpommasta haastavampaan, joka johtaa parantuneeseen tekniikkaan ja kehon adaptaatioon -> parempi aktivaatio, parempi hallinta, lisää kestävyyttä ja voimaa

  • HALUAT TREENATA FIKSUSTI ETKÄ RÄÄKÄTÄ KEHOA RIKKI. Jokainen treeni sisältää oman alku- ja loppuosion: treeni sopii niille, jotka haluavat treenata fiksusti kokonaisia treenejä (30min tai 45min vaihtoehdot), mutta ei niille, jotka hyppäävät kylmällä keholla voimaliikkeisiin. Treenit eivät sisällä ohjaajan piiskausta ylisuorituksiin eikä rääkkitreenejä, vaan tehokkaita, kehittäviä treenejä ja omaan taito- ja kuntotasoon kannustavaa järkevää valmennusta.

 

Valmennuksellinen etenevä testattu treeniohjelma

  • Tämä kurssi ei ole tavallinen sarja treenejä eikä tässä ole täytemateriaalia, ainoastaan tosielämässä (live-valmennuksissani) testattuja liike- ja sarjayhdistelmiä kokonaisena etenevänä ohjelmana.
  • Tässä on helppo ”tee mukana” -rakenne, ei mietintää ja ihmettelyä, vaan tekemistä. Jokainen treeni sisältää automaattisesti oikeat alku- ja loppuosat (huomioiden tukilihaksisto, liikkuvuus).
  • Löydät myös extra-bonuksia, joilla voit maustaa treeniäsi, tehdä niitä erikseen tai lisänä, treenaat sitten salilla tai kotona. NIIN JA TÄMÄ KOKO MATERIAALI ON SINULLA LOPUN ELÄMÄÄSI.
  • Tämä sama systeemi on pyörinyt FysioCross ja Fysiokahvakuula-livevalmennuksissani jo vuosia, eli tämä ei ole ”keksitty kurssi” vaan videoversio parhaista treeneistä kotiolosuhteisiin sovellettuna.

Heikot tai toimimattomat pakarat aiheuttavat  ongelmia kehoon.

Pakarat ovat monella heikot, tai ne eivät toimi kunnolla. Yksi syy tälle on se, että nykyään istutaan liikaa. Jos pakarat ovat heikot tai eivät toimi kunnolla, alaselkä joutuu ylimääräiselle rasitukselle ja voi väsyä ja kipeytyä. Takareidet vetävät jumiin ja polviin voi myös tulla ongelmia, jos pakarat eivät toimi.

Tässä ohjelmassa keskitytään pakaran aktivointiin ja vahvistamiseen, jotta tämä suuri ja vahva lihasryhmä toimisi niin kuin sen kuuluu.

Keskity pakaran toimintaan ja voimaan kun haluat, että pakara toimii liikkeessä ja treeni menee paremmin perille. Ja haluat ehdottomasti, että selkä ja polvet pysyvät kunnossa.

Heikko keskivartalon tuki lyhistää ryhtiä, ei suojaa selkää ja heikentää tasapainoa.

Keskivartalon heikkous heijastuu suoraan selän hyvinvointiin ja ryhtiin.

Tässä ohjelmassa kehitetään askel askeleelta vahvaa ja hyvin toimivaa keskivartaloa. Tulet huomaamaan eron ryhdissä niin paikallaan kuin liikkeessäkin. Vahva keskivartalon tuki suojaa selkää. Keskivartalon tukilihakset ovat mukana kaikessa liikkeessä, myös tasapainon säilyttämisessä.

Treenaa ehdottomasti toimivaa keskivartaloa ja vahvaa tukilihaksistoa keskivartaloon, kun haluat olla urheilullisen ryhdikäs, liikkua monipuolisesti ja pysyä terveenä!

Ohjelma ei kuitenkaan ole PELKÄSTÄÄN pakara- ja keskivartalotreeni, vaan ohjelman avulla kehität voimaa koko kehoon ja opit käyttämään kehoasi taloudellisemmin.

Yleisimpiä ongelmia heillä, joita ajatellen olen luonut tämän valmennuksen:

1. Lihaskunto on heikentynyt

Oletko huomannut, että lihaskunto alkaa heikentyä, kun sitä ei treenaa? 30-40-ikävuoden jälkeen lihakset alkavat kadota, jos niitä ei treenaa. Sen tuntee esim ryhdin lysähtämisenä. Ja haluat vihdoin saada tehtyä etunojapunnerrukset puhtaasti tai niissä oman ennätyksen, sillä tämä tehokas liike kertoo kokonaisvaltaisesti ylävartalon voimasta ja keskivartalon vahvuudesta. Haluat treenata lihaskuntoa siten, että se tuntuu ja näkyy, että treenaat :)

2. Lihaskuntotreenit vetävät kehoa jumiin

Treenaat salilla ja tykkäät kovistakin treeneistä, mutta huomaat, että kropan kireydet vain pahentuvat treenatessa? Haluat tehokkaan treenin ohella parantaa liikkuvuutta ja kriittisten alueiden voimaa (olkapäät, keskivartalo, pakarat)?

3. Suunnitelma puuttuu ja kehitystä ei tule toivotusti

Treenaatko lihaskuntoa, mutta et huomaa kehitystä? Haluatko treenata suunnitelmallisesti etenevän ohjelman mukaan ja mitattavasti kehittyä? Etkä vain treenata sitä sun tätä?

4. Vaikka halua olisi, ei ole löytynyt tehokasta ja mielenkiintoista lihaskunto-kotiohjelmaa

Oletko ajatellut, että kotitreenaaminen olisi sinulle sopiva ja aikaa säästävä treenimuoto, mutta et ole löytänyt tehokasta, etenevää ja järkevää kotitreeniohjelmaa, jolla kehität voimaa koko kehoon ja samalla huolehdit liikkuvuudesta ja tukilihaksista?

5. Haluat nostaa kuntosi ja terveytesi seuraavalle tasolle

Olet huomannut, että lihaskuntoon ja kehon toimintakykyyn pitäisi panostaa muun liikunnan ohessa enemmän. Haluat nostaa voimatasosi ja terveytesi seuraavalle tasolle. Haluat myös olla myös esimerkkinä lähipiirillesi, että myös kotona voi treenata tehokkaasti.

6. Motivaatio hukassa? Etsit vaihtelua ja haastetta treeneihin?

Samat vanhat treenit eivät tunnu kehittävän ja tylsistyttävät. Vaihtelu ja lisähaaste antavat uutta motivaatiota!

Mikäli vastasit yhteenkin näistä

KYLLÄ

tämä valmennus on Sinulle!

VALMENTAJASI

Eve Similä, fysioterapeutti, personal trainer ja kouluttaja 20 vuoden kokemuksella

”Keskittyminen tekniikkaan, palautumisen huomioiminen ja järkevästi suunniteltu etenevä ohjelma kehittävät yllättävän tehokkaasti. Treenasin itse aikoinani paljon ja kuvittelin, että vain kehoa rääkkäämällä mahdollisimman kovilla tehotreeneillä saavuttaisin huippukunnon. Ylitreenaamisen johdosta kuntokäyrä kääntyi laskuun, väsyin ja loukkasin itseni usein. Nyt yli 40 vuotiaana, kun olen ymmärtänyt laadukkaan treenaamisen ja aktiivisen palautumisen merkityksen, olen monilta osin paremmassa kunnossa kuin 28-vuotiaana olympialaisissa.”

Ohjelman päävalmentaja Eve Similä on fysioterapeutti ja hän on kouluttanut ja ohjannut pian 20 vuotta ja on itse pelannut jääkiekkoa olympialaisissa saakka, voittanut MM-pronssia ja kaksi Suomenmestaruutta; toiminnallinen voima ja fysioterapeuttinen laatu ovat Even toinen nimi.

Ratkaisu on aivan kätesi ulottuvilla

Tarvitset etenevän ohjelman, jossa etenet määrätietoisesti vahvaa pohjaa luoden.

Et treenaa verenmaku suussa ja pakottaen ja itsesi väsyttäen, vaan itseäsi sopivasti haastaen ja treeneistä nauttien.

Joka viikko huomaat kehityksen. Kun huomaat etenemisen, saat uutta motivaatiota treenaamiseen ja huomaat, että harjoittelusta voi tällä tavalla tulla todellakin pitkäaikainen elämäntapa.

Et todellakaan halua enää järjettömiä rääkkitreenejä, jotka eivät kehitä, vaan vetävät sinut pahempaan jumiin ja jotka ennen pitkää tappavat liikuntamotivaatiosi jälleen pitkäksi aikaa tai pahimmassa tapauksessa loukkaannut viedessäsi itsesi jatkuvasti äärirajoille.

Et myöskään välitä enää jatkaa samaa lihaskunto-ohjelmaa, jota olet treenannut jo liian monta kuukautta – tai vuotta ja jota seuraamalla olet junnannut paikallaan ja treeniin käyttämäsi aika kuluu hukkaan.

 

Nämä ovat tosi yleisiä ongelmia treeneissä. Sen sijaan, miltä tuntuisi tällaiset treenit:

  • Treenien jälkeen on mahtava, voittaja-fiilis että tulipa tehtyä.
  • Saat virtaa päivään, kun treenit tuntuvat hyvältä.
  • Liikkuvuus paranee ja tunnet itsesi vahvemmaksi ja ryhdikkäämmäksi välittömästi jokaisen treenin jälkeen!
  • Huomaat kehittyväsi: voima, liikkuvuus ja kehonhallinta
  • Jaksat paremmin ja olet arjessa vahva: rankemmatkin fyysiset ponnistukset arjessa onnistuvat sinulta ja se on mahtava tunne!
  • Huomaat, että itseasiassa vähemmän on enemmän, kun haluaa kehittyä ja pysyä hyvässä kunnossa. Järkevä suunnitelma ja etenevä ohjelma ovat ratkaisu!

Mm tällaisia edistysaskeleita ja onnistumisia asiakkaani ovat saaneet valmennuksessani.

Nyt Sinullakin on mahdollisuus saavuttaa vahva ja hyvin toimiva keho Fysiocross-kotiohjelman avulla!

 

HINTA 77€

JA MATERIAALIT JÄÄVÄT SINULLE

Maksu hoituu kortilla, laskulla tai liikuntaedulla. Tunnukset tulevat sähköpostiisi ja kaikissa ongelmissa autan [email protected]

TULE MUKAAN TÄSTÄ

Valmennuksessa kuljetan sinut askel askeleelta kohti ryhdikästä, paremmin toimivaa ja vahvaa kehoa.

Menetelmän avulla treenaat vahvaa pohjaa parantamalla liikkuvuutta, tukilihaksistoa ja liikkeenhallintaa, kehität voimaa koko kehoon ja huomaat ryhtisi paranevan niin paikallaan kuin liikkeessäkin.

Tulokset näkyvät myös muualla parempana jaksamisena: arjessa, muissa liikuntaharrastuksissa, töissä...

Valmennuksen hyödyt:

  • Vahva keho ja parempi liikkuvuus fysioterapeutti-valmentajan opastuksella
  • Opit käyttämään kehoasi taloudellisemmin ja ryhtisi paranee niin paikallaan kuin liikkeessä
  • Monipuolistat treenejäsi ja kehityt paremmin
  • Opit treenaamaan tehokkaammin ja aktiivisia palautumisharjoituksia.
  • Säästät aikaa treenaamalla järkevästi valmiin etenevän ohjelman mukaan vaikka kotona
  • Saat koko kehon treenin samasta ohjelmasta
  • Kehität kaikkia UKK-instituutin liikkumisen suosituksien osa-alueita: Lihaskuntoa, kuntoa ja liikkeenhallintaa.

6 viikon kotifysiocross-valmennus viikko viikolta

*Välineinä oman kehon lisäksi jumppakeppi ja paino (käsipaino, kahvakuula tai mikä tahansa kotoa löytyvä, vaikka repullinen kirjoja)

Viikko 1 ja 2

Rakennetaan vahvaa pohjaa kestävälle ja hyvin toimivalle keholle. Kehitetään liikkuvuutta ja toiminnallista voimaa. Keskitytään erityisesti pakaran ja keskivartalon aktivointiin.

Viikko 3 ja 4

Kehitetään voimaa koko kehoon keskittyen huolellisesti voimaliikkeisiin. Jatketaan pakaran ja kesivartalon haastavampiin harjoituksiin. Lisää tärkeitä liikkeenhallintaharjoituksia.

Viikko 5 ja 6

Jalostetaan kehitettyä voimaa ja liikkeenhallintaa nopeudeksi ja haastavammaksi toiminnallisuudeksi. Pakara ja keskivartalo -harjoitukset nousevat tasolle kolme.

Palaute

"PARASTA KOTITREENEISSÄ on, kun voi valita ajankohdan ja treeniin pituuden sen mukaan, miten aika minkäin päivänä antaa myöden. Koska kuuntelen ohjeesi, tulee tehtyä myös alkulämmittely ja loppuverryttely.

Pääasia on hyvä ja virkistynyt mieli suoritetusta treenistä! Koen myös, että voin hyvin ja jaksan paremmin, kun viikon aikana teen treenin tai kaksi kotona. Toivon tietenkin saaneeni myös hieman voimaa niin jalkoihin kuin käsiinikin. Luultavasti sitä voimaa ja lihasta on tullutkin, sillä kahvakuulan kokoa on jo voinut kasvattaa. Olen myös saanut liikkuvuutta lisää kroppaani."

-Manta

Ja se hinta...

...ei päätä huimaa. Löydät varmasti yksittäisiä treenejä ilmaiseksi netistä. Minä olen suunnitellut tämän valmennuksen treenit sinulle valmiiksi eteneväksi kokonaisuudeksi. Kaikki osa-alueet on mietitty. Johdatan sinut askel askeleelta kohti arjen huippukuntoa: sinun tarvitsee vain painaa ”play” ja treenata minun mukana omaan tahtiisi.

Katso, mitä kaikkea saat yhden puolikkaan PT-tapaamisen hinnalla!

Tässä konkreettinen lista siitä, mitä saat kertamaksusi hinnalla:

  • 6 viikon Fysiocross-verkkovalmennusohjelman käyttöösi lopunelämäksi
  • Uusi treenivideo joka viikko 6 viikon ajan sekä kuntotestin.
  • Joka viikko 2 eri pituista treeniä (30min ja 45min), joista valitset päivän kuntoon ja aikatauluun sopivamman.
  • Bonus 1: Saat erillisen pakaratreenin 15min, jolla tehostat treeniä tai teet sellaisenaan tai yhdistät omiin treeneihisi tai vaikka kävelylenkin yhteyteen
  • Bonus 2: saat myös Fysiohuolto-harjoituksen 30min, jolla parannat palautumista ja liikkuvuutta. 
  • KAIKKI YHTEENSÄ 77€ 

 

Muista, että mitä nopeammin aloitat, sitä nopeammin saat tuloksia!

Maksu hoituu kortilla, laskulla tai liikuntaedulla. Tunnukset valmennukseen tulevat sähköpostiisi ja kaikissa ongelmissa autan: [email protected]

TULE MUKAAN TÄSTÄ

Tuleeko treenejä tehtyä?

  • Kaikki treenit voi tehdä 30 tai 45 minuutin versiona, joten voit muokata ne omaan aikatauluusi sopivaksi.

  • KOVA KUNTO EI VAADI rääkkitreenejä! Kehittymiseen tarvitset esim 2-3 tehokasta treeniä viikossa + jos haluat todella kovaan kuntoon, teet bonuksien harjoituksia välipäivinä.
  • Sinun tehtäväsi on päättää, että haluat kehittää kuntoasi ja hyvinvointiasi; sen jälkeen merkitset treenit joka viikko kalenteriisi. Autan sinua videoiden välityksellä ja koet treenien jälkeisen hyvän olon ja voittaja-fiiliksen: ”tulipa tehtyä!”
  • Hyvä fiilis tehdyn treenin jälkeen ja kehittymisen huomaaminen viikko viikolta, kasvattavat motivaatiotasi treenijakson edetessä.

100% takuu

Jos etenet ohjelman mukaan, mutta et kehity, maksan rahasi takaisin. Siinä tapauksessa lähetät vain minulle viestin sähköpostiin ja palautan rahasi.

Olen urheillut ammattimaisesti vuodet 2002-2011. Lajini on jääkiekko ja parhaimpiin saavutuksiini kuuluu Olympialaisten 4. sija 2006 sekä MM-pronssi 2004. Lisäksi arvostan suuresti kahta voittamaani Suomen mestaruutta vuosilta 2006 ja 2011.

Urheilu-urani ohessa opiskelin fysioterapeutiksi ja Personal Traineriksi. PT:nä olen työskennellyt nyt 20 vuotta. Pelaajauraltani tiedän mitä on kova treeni ja mitä se on, kun treenataan liian kovaa: rikoin polveni jalkapalloa pelatessa ensimmäisen kerran 16-vuotiaana; eturistiside poikki. Sama toistui 23-vuotiaana, jääkiekon maajoukkueuran kynnyksellä.

Onnistuin kuntouttamaan polven pelikuntoon. Viimeiset 10 vuotta olen syventynyt tehojen säätelyyn ja kehon toiminnallisen voiman kehittämiseen ja nyt 40-vuotiaana minulla on itseasiassa parempi liikkuvuus kuin nuorena olympia aikana ja olen samalla rikkonut reilusti ennätykseni rinnallevedossa. Autan sinuakin treenaamaan fiksummin, säätelemään tehoja ja panostamaan kehon- ja liikkeenhallintaan, jotta kehityt etkä hajota kehoasi.

KOULUTUS

  • Fysioterapeutti AMK
  • FISAF personal trainer
  • Terve Urheilija -kouluttaja
  • Ryhmäliikuntaohjaaja
  • Kahvakuulaohjaaja
  • Psyykkinen Valmentaja (Trainer4You)

SAAVUTUKSET

  • Olympialaisten 4.sija 2006, jääkiekko
  • Maailmanmestaruus pronssi 2004
  • SM-kultaa 2006 ja 2011
  • Polven eturistisiteen onnistunut kuntoutus kahdesti!

Tiivistys

Fysiocross-kotiohjelma uusi treeni joka viikko: Valitse 30min tai 45min treeni, paina video päälle ja treenaa mukana.

Treenaa silloin kun sinulle sopii; tarvitset vain kepin, jonkin painon ja vähän tilaa.

Eritasoiset treenaajat huomioidaan antamalla vaihtoehtoja liikkeille. Jokainen treenaa omaan tahtiin. Kaikissa treeneissä painotetaan hyvää tekniikkaa, sen jälkeen vasta tehoja lisää.

Treeneissä ei väännetä hampaat irvessä eikä verenmaku suussa, vaan kehitetään kuntoa minimoimalla loukkaantumisriskit ja treenataan tehokkaasti terveys edellä.

TULE MUKAAN ETENEVIIN KOTITREENEIHIN,

VALMENNUKSEN HINTA 77€

TULE MUKAAN TÄSTÄ

Jäikö kysymyksiä? Lähetä viesti [email protected] ja vastaan sinulle.

Kysymyksiä ja vastauksia

Mitä asiakkaani ovat sanoneet vetämistäni treeneistä videon välityksellä? 

"Ihanan luonnollinen ja selkeä ohjaustyyli - oot hurmaava! Myös pituus tuntui sopivalta."

 "Kiitos, kyllä se punnerrus alkaa yllättäen sujumaan ja vatsat huutaa hoosiannaa varmaan huomenna :D"

"Hieno treeni. Helpottuu 💪 kerta toisensa jälkeen, kun liikkuvuus on parantunut"

"Perskule, kun ei meinannut olla oikein motia. Siistä se sit lähti ja hyvä kun tuli tehtyä 😁"

"Hienoo et tähän pakettiin kuuluu kehonhuolto, yksin on laiska tekemään venyttelyjä 👍🏼 ja Turussa on pilvinen päivä mutta aurinkoinen mieli 😊"

"Saunan jälkeenkin tuntuu hyvältä, pienestä on kiinni, kun jotain tekee nii hyvä olo tulee 😀 "

"Kiitos ja huh! Punnerukset onnistu mahtavasti kerrankin!"

"Kyl huomaa parantuneen joka suhteessa, liikkeet ja työpäivät toimistossa 😬😁"

"Kiitos, tulipa kunnon hiki tässä hommassa 💪 Ja jes, miten hyvä fiilis treenin jälkeen onkaan!"

"Kiitos taas. ☺️ Olipa mukava treenata omassa pihassa, puun varjossa. ☺️👌"

"Mattoon jäi märkä läiskä."

 "Ikinä ei ole dippi onnistunut noin hyvin eli jesjes"

"Ulkojumppapaikka on avattu tänä aamuna. Hyvä jumppa, tasapainoa tuli haastettua kunnolla. Vasen jalkakin alkaa löytää kadottamansa voimat pakarasta ja lähentäjästä. 💪 Kiitos tämän jumppaohjelman Eve❣"

"Kiitos! Aijjettä kun teki hyvää ja oli niin siistiä, kun onnistuin tekemään vuorikiipeilijän polvet ilmassa. Koskaan ikinä ennen ei siihen ole käsivoimat riittäneet, mutta nyt, jes!💪"

"Huh, huh, nyte tuli hiki. Hyvä haaste, nyte on voittaja fiilis. Kiitos! 😊"

Nämä kommentit ovat vuoden 2020 kesältä, jolloin vedin mm näitä fysiocross-treenejä 12 viikon online-jakson. Tämä 6 viikon valmennus on kokoelma parhaista ja sisältää myös uusia käytännössä liveryhmissä testattuja treenejä.