FysioHuolto -verkkokurssi

Lisää liikkuvuutta ja tukea

Paranna liikkuvuutta ja vahvista tukilihaksistoa fysioterapeutti-valmentajan johdolla

Haluatko saada tietopaketin kehonhuollosta ja tukilihasten vahvistamisesta sekä käytännön ohjeet foamrollerin käyttöön ja venyttelytekniikoihin ja tukilihasten vahvistamiseen – PAINA PLAY JA TEE MUKANA VIDEON VÄLITYKSELLÄ.

FYSIOHUOLTO-kurssilla

  • Tarkat ohjeet huoltovälineiden (foamrollerin, faskiapallon ja Qua-Sha krapan) käyttöön: opi 4 eri tekniikkaa
  • Videolla ohjeet venyttelyliikkeisiin (2 eri tekniikkaa) ja rullaukseen: tee mukana fysioterapeutin kanssa!
  • Harjoituksia liikkuvuuden parantamiseen
  • Harjoituksia tukilihasten vahvistamiseen ja kehonhallinnan parantamiseen.

Jatka lukemista, jos haluat oppia huoltamaan kehoasi, lisäämään liikkuvuutta ja haluat saada valmiit ohjelmat ja käytännön ohjeet venyttelyyn, rullaamiseen sekä tukilihasten vahvistamiseen.

Terveenä kovaan kuntoon!

Jos haluat parantaa liikkuvuutta, vähentää jumeja ja niistä johtuvia kipuja ja haluat oppia, miten voit parantaa ryhtiäsi ja kehosi toimintakykyä, tämä kurssi on sinulle.

Olen fysioterapeutti-Personal Trainer ja kaikissa valmennuksissani lähtöajatus on ”terveenä kovaan kuntoon”. Kun tavoite on kehittää kuntoa ja pysyä terveenä loukkaamatta itseään ja palautua tehokkaasti, on tärkeintä huolehtia liikkuvuudesta ja tukilihasten vahvuudesta. Fysiohuolto-kurssilla opit innostavia ja toimivia kehonhuoltotekniikoita ja -liikkeitä: tunnet tehon välittömästi huollon jälkeen!

Kurssin myötä tunnet kehosi aukeavan jumeista, kipuja on vähemmän ja saat nukuttua paremmin. Palaudut paremmin ja pystyt vähentämään stressiä. Saat liikuntalajistasi enemmän irti, tekniikat paranevat, kun liikkuvuutesi paranee ja tukilihakset vahvistuvat. Kestävyytesi ja voimasi paranevat, kun sinun ei tarvitse kuluttaa energiaa omia jumejasi vastaan taistelemiseen! Vähennät samalla loukkaantumisriskiä ja rasitusvammoja. Opit parempaa kehonhallintaa, joka parantaa ryhtiäsi niin paikallaan kuin liikkeessä.

Kenelle FysioHuolto-verkkokurssi sopii?

*Kaikille kehonhuollosta kiinnostuneille, toimistotyöntekijöille, kuntoilijoille, urheilijoille

Tämä kurssi sopii sinulle, jos

  • Kuntoilet ja haluat palautua paremmin
  • Et kuntoile, mutta haluat aloittaa kevyen liikkumisen jumien helpottamiseksi ja ryhdin parantamiseksi
  • Urheilet ja haluat minimoida loukkaantumisriskit ja palautua optimaalisesti eli kehittyä
  • Olet istumatyössä, ja haluat helpottaa istumisen aiheuttamia jumeja ja kiputiloja esim ranteissa, kyynärpäissä, olkapäissä, niskassa
  • Olet stressaantunut ja haluat säädellä stressiä aktiivisilla palautumisharjoituksilla ja rentoutusharjoituksilla
  • Olet kankea, ja haluat aukaista jumeja ja rentouttaa kehoa
  • Lenkkeilet ja haluat välttyä jalkojen rasitusvammoilta, kuten polvi, nilkka tai jalkapohja-ongelmilta.
  • Ryhtisi on lysähtänyt ja se on tuonut kireyksiä ja kipuja sinne tänne kehoa ja haluat parantaa ryhtiä
  • Niska-hartia, selkä -ongelmaisille, jotka haluavat vapauttaa jumeja ja vahvistaa tukilihaksia.

Kurssilla saat:

  • Video-ohjelman parantamaan ylävartalon liikkuvuutta ja tukilihasten vahvuutta: ranteet, kyynärpäät, olkapäät ja niska-hartia sekä rinta
  • Video-ohjelma: Liikkuvuutta selkään ja keskivartaloon tukea: paranna erityisesti selän kiertoliikkuvuutta ja huomioi lonkkien ja takareisien vaikutus selän kuntoon.
  • Video-ohjelman parantamaan lantion liikkuvuutta ja tukea: erityisesti nivuset, lonkat ja pakarat
  • Video-ohjelman jalkojen liikkuvuuden parantamiseen ja nilkkojen ja polvien tuen vahvistamiseen.
  • Jokaisesta aiheesta pitkän noin 30minuutin version sekä lyhyen noin 5-10minuutin version: valitse aikataulun mukaan ja paina Play ja huolletaan yhdessä videon välityksellä
  • 100% tyytyväisyystakuun: Jos teet ohjelmat, mutta et koe hyötyväsi niistä millään tavalla, maksan rahat takaisin, kun ilmoitat tyytymättömyytesi 30 päivän sisään ensimmäisen materiaalin saatuasi
  • Materiaalit jäävät sinulle loppuelämäksi

 

ILMOITTAUDU FYSIOHUOLTO-VERKKOKURSSILLE PAINAMALLA TÄSTÄ

Ilmoittaudu kurssille, lähetän sinulle sähköpostiin videolinkit ja voit huoltaa silloin kuin sinulle sopii. Saat myös kirjalliset ohjelmat, kun liikkeet tulevat tutuiksi etkä enää tarvitse videoita.

Fysiohuolto-kurssilla opit innostavia ja toimivia kehonhuoltotekniikoita ja -liikkeitä: tunnet tehon välittömästi huollon jälkeen! Saat valmiit ohjelmat koko kehon huoltoon 4 osassa: käytämme monipuolisia venyttelyliikkeitä (2 eri venyttelytekniikkaa) ja huoltovälineitä (4 eri tekniikkaa). Voit hyödyntää kurssin ohjelmia myös jatkossa joko sellaisenaan, osioita tai yksittäisiä liikkeitä niin alkulämmittelyissä, loppuverryttelyissä kuin omassa kehonhuoltotuokioissa. Saat myös valmiit ohjelmoidut esimerkkivideot alkulämmittelyyn sekä loppuverryttelyyn. Valitse, teetkö pidemmän (noin 30min) vai lyhyen (noin 5-10min) kehonhuolto-version ja paina Play ja huolletaan yhdessä videon välityksellä. Jokainen pitkä huoltosessio päättyy erilaiseen rentoutustuokioon (3-5 minuuttia). Voit käyttää rentoutusharjoituksia myös sellaisenaan, kun haluat säädellä stressiä tai vaikkapa helpottaa nukahtamista.

Kurssilla käytän pääasiassa dynaamista kontrolloitua submaksimaalista venyttelytekniikkaa, joka on turvallisin ja yleensä toimivin tekniikka, joka sopii niin huoltoharjoituksiin kuin alku- ja loppuverryttelyihin. Lisäksi käytössä on JRV-tekniikka (jännitä-rentouta-venytä -tekniikka) joka toimii etenkin silloin, kun keho alkaa joustamaan.

Olen innoissani näistä toimivista huoltotekniikoista ja uskon niiden toimivuuteen täysin, joten annan sinulle 100% tyytyväisyystakuun. Jos teet ohjelman läpi mutta et koe saaneesi niistä mitään hyötyä, maksan rahat takaisin 30 päivän ajan ensimmäisen materiaalin jälkeen.

”Tein ekan pitkän videon 2 kertaa ja lyhyttä (5-15min) kolmena päivänä. Tämä videosarja olis pitänyt olla jo 10 vuotta! Aion suositella kaikille treenikavereille! Parasta on se, että puhut selkeästi ja teet kokoa ajan mukana. Onneksi olen hankkinut huoltovälineet aikoinaan. Ehkä nystyrärullan ostan vielä, jotta pääsen lihaksissa syvemmälle! Odotan oikein että pääsen taas huoltamaan!” 🙂 – Soile

Oletko joskus miettinyt, että pitäisi venytellä ja käydä hierojalla?

Uudet ja toimivat venyttelyliikkeet sekä -tekniikat ja tehokkaat huoltovälineet motivoivat huoltamaan kehoa paremmin. Lisäksi valmis ohjelma, ettei tarvitse itse miettiä, tekee asian mahdollisimman helpoksi. Tällä FysioHuoltokurssilla pääset uudelle tasolle kehonhullossa!

Kurssi sisältää nämä osiot:

  1. Ylävartalo-ohjelma: sis. pitkä noin 30min ja lyhyt noin 5-10min ohjelma ARVO 33€
  2. Selkään liikkuvuutta ja keskivartaloon tukea -ohjelma (pitkä ja lyhyt) ARVO 33€
  3. Lantio – ohjelma ARVO 33€
  4. Jalkojen huolto-ohjelma ARVO 33€
  5. Ohjelmoitu alkulämmittely noin 15min ja loppuverryttely noin 10min treeniin kuin treeniin ARVO 19€

KOKONAISUUDEN ARVO 151€ – MAKSAT VAIN 67€

Pääset mukaan tälle mielenkiintoiselle ja tehokkaalle verkkokurssille ilman riskiä, sillä siinä on 100% tyytyväisyystakuu: jos teet ohjelman läpi, etkä koe saavasi mitään hyötyä, ilmoita siitä 30 päivän sisään ensimmäisen materiaalin saatuasi, niin maksan sinulle rahat takaisin ja saat silti pitää materiaalit.

Jos haluat oppia huoltamaan kehoasi toimivasti ja tehokkaasti sekä helpottamaan jumeista johtuvia kiputiloja, tilaa FysioHuolto-kurssi nyt! Enää ei kannata jäädä miettimään, vaan tee hyvä päätös nyt.

KYLLÄ, HALUAN tilata FysioHuolto -kurssin hintaan  67€

Saat koko kurssin materiaalin hintaan 67€: 4-osaisen kehonhuoltosarjan sekä ohjelmoidut alku- ja loppuverryttelyt. Tee itsellesi hyvä työ, huolla kehoasi tehokkaasti venytellen ja rullaten. Näistä on iloa sinulle välittömästi ja lopunelämääsi. Lähetän laskun sähköpostiin; myös Smartum, Tyky, ja Virike sekä EazyBreak käyvät maskuvälineenä.

Miksi olen niin vakuuttunut näistä huoltotekniikoista?

Moi, olen Eve Similä, fysioterapeutti, Fisaf Personal Trainer, olympiaurheilija. Olen työskennellyt liikunnan alalla reilut 15 vuotta ja aktiiviurheilin vieläkin kauemmin. Olen valmentanut niin urheilijoita kuin kuntoilijoitakin, lapsia, nuoria ja aikuisia ja kouluttanut kehonhuoltoa kuntoilijoiden lisäksi ammattilaisille: fysioterapeuteille, valmentajille ja Personal Trainereille ja hierojille. Kehonhuolto on tärkeässä osassa, kun halutaan kehittää kuntoa ja pysyä terveenä.

Ylitreenasin ja sain itseni kokonaisvaltaisesti jumiin ja loukkaannuin usein urheiluaikoinani. Vasta lopetettuani kilpaurheilun vuonna 2012, löysin nämä toimivat kehonhuoltotekniikat ja -välineet. En olisi uskonut, mitä toimivalla kehonhuollolla voi saada aikaan. Urheiluaikainen kankeus on historiaa ja olen nyt 40-vuotiaana toimintakykyisempi kuin tärkeimmillä hetkillä urheilu-urallani 28-vuotiaana olympialaisissa. Esimerkiksi pääsen nykyään syväkyykkyyn 20 vuoden tauon jälkeen ja spagaattikin onnistui ensimmäistä kertaa elämässäni 38-vuotiaana. Vanhemmiten ei sittenkään kangistu ja suorituskykyä on ilo kehittää, kun kroppa on kunnossa!

Tällä Fysiohuoltokurssilla opetan sinulle lukuisia toimivia liikkeitä ja venytyksiä sekä huoltovälineiden tehokasta käyttöä. Parempi ryhti tuntuu ja näkyy niin arjessa kuin treeneissä!

Kun haluat oppia huoltamaan kehoasi tehokkaasti ja mielenkiintoisesti, tilaa FysioHuolto-kurssi nyt.

KYLLÄ, haluan tilata Fysiohuolto kurssin hintaan 67€

Saat koko kurssin hintaan 67€, ei muita maksuja, vaan tämä on kertamaksu.

Saat kurssin ostettuasi vastausviestin minulta 2 päivän sisään ja viikon sisään ensimmäisen materiaalin sähköpostiisi. Saat linkit videoihin, joita voit hyöyntää lopun elämääsi. Saat pitkän ja lyhyen version, päätät vain kummasta aloitat ja painat Play ja seuraat ohjeitani videolta ja huolletaan yhdessä. Saat uuden videomateriaalin viikon välein. Lisäksi saat kaikista kirjalliset ohjelmat, joita voit käyttää muistin tukena, kun et enää tarvitse videoiden tekniikkaohjeita.

Kuulostaako sopivalta? Hyvä! Tilaa kurssi nyt, niin pääset nopeasti käsiksi videomateriaaliin; monipuolisiin venyttelyohjeisiin ja foamroller-tekniikoihin. Ohjeista on sinulle hyötyä välittömästi ja lopunelämääsi.

KYLLÄ, haluan tilata FysioHuolto-kurssin itselleni

Saat ensimmäisen materiaalin kanssa yhtä aikaa laskun sähköpostiin. Sen voi maksaa myös Smartum, Tyky, Virike tai EazyBreak maksuvälineillä.

Jäikö Sinulle jotain kysyttävää?

Voit kysyä lähettämällä minulle sähköpostia eve@fysiocross.fi

Nähdään kurssilla videoiden välityksellä!

Fysioterapeutti Terhi Rajamäki kävi live-WorkShopit, joiden harjoitukset tämä verkkokurssi sisältää. Hän kertoi fiiliksiään 4-osaisesta kokonaisuudesta näin:

”Odotukseni täyttyivät; sain monia uusia vinkkejä itseni hoitoon. Erityisesti parasta antia minulle oli ensimmäinen tunti, jossa käytiin läpi ylävartalon harjoitteita, koska olkapäät ovat ongelmakohtani – tai yksi niistä.

Sain myös uusia, toimivia vinkkejä, joka tunnilta varmasti jotakin jää käyttöön. Tämä neljän kerran shoppi oli kattava ja toimiva kokonaisuus!”

 

Videoiden sisältö:

  • Harjoitellaan toimivaa dynaamista venyttelytekniikkaa, JRV-tekniikkaa sekä huoltovälineiden käyttöä 4 eri tekniikalla (faskiapallo, tuplafaskiapallo, krapa, foamroller) Maksimoit tehon, kun huollat venyttelyn lisäksi välineillä. Saat paljon hyötyä myös pelkistä venyttelyistä, jos et omista välineitä. Foamrollerilla pärjää pitkälle ja faskiapallon voi korvata jollain muulla pallolla ja krapan vaikkapa kammalla. Suosittelen näitä välineitä, mutta ilmankin pärjää ja pelkistä venyttelyistä saa jo kokonaisvaltaisen huollon.
  • Jokaisella viikolla on oma teema, mutta koska kaikki on kiinni kaikessa, huollot menevät osittain limittäin. Kaikki huoltoviikot ovat kokonaisvaltaisia.
  • Opit monipuolisia aktiivisia venyttelyliikkeitä kehonhuoltoon, alkulämmittelyyn ja loppuverryttelyyn
  • Lyhyt loppurentoutus on ihana päätös jokaisessa ohjelmassa. Rentoutuminen tehostaa palautumista ja jännitykset vähenevät entisestään. Tee aina treenin lopuksi, kun haluat optimoida palautumisen. Rentoutusharjoitukset toimivat stressinsäätelyssä, lisäävät voimavaroja ja toisaalta rauhoittavat mieltä ja helpottavat nukahtamista ja parantavat unen laatua.

FysioHuolto-verkkokurssin hyödyt:

  • Opit tuntemaan, mitkä osat ovat sinulla kireimpiä ja omat epätasapinot sekä tasoittamaan niitä
  • Parannat liikkuvuutta ja vahvistat tukilihaksistoa
  • Opit aktiivisen palautumisen keinoja: varmistat kehittävät treenit ja vältyt loukkaantumisilta ja palaudut paremmin!
  • Saat yhden hierontakäynnin hinnalla kokonaisvaltaisen huolto-ohjelman, tuhdin tietopaketin omatoimisesta kehonhuollosta sekä kirjallisena/ videoina omatoimisen ohjelman, joka toimii niin alkulämmittelynä kuin aktiivisena palauttavana harjoituksena sellaisenaan.
  • Kaikki ohjelmat jäävät sinulle lopun elämäksi. Voit hyödyntää niistä liikkeitä, osioita tai kokonaisuuksia omissa treeneissäsi ja huolloissasi

SISÄLTÄÄ BONUKSET

BONUS  Alkulämmittely-video, jossa saat nykyaikaisesti ohjelmoidun alkulämmittelyn. Pelkkä Cardio-lämmittely ei todellakaan riitä, kun halutaan välttyä loukkaantumisilta. Myös liikkuvuudet on avattava tarkoituksenmukaisesti, tukilihakset heräteltävä sekä huomioitava omat heikot lenkit ja puolierot. Tämä yleisalkulämmittelyohjelma antaa sinulle rungon, oli treeni sitten lenkki, kuntosali, kahvakuula, pelaaminen tai joku muu.

BONUS Loppuverryttely-video, nykyaikaisesti ohjelmoitu loppuverryttely.

Huoltovälineet vähintään 20% alennuksella kurssin tilanneille: foamrollerit, fasciapallot ja Qua-Sha krapat. Tilaus: eve@fysiocross.fi

KYLLÄ, HALUAN LISÄÄ LIIKKUVUUTTA JA TUKEA! Paina tästä niin pääset tilaamaan kurssin.

HINTA 67€

Verkkokurssi koostuu seuraavista osioista:

  1. Lisää liikkuvuutta ja tukea ylävartaloon: Olkapäät, niska-hartia, kädet – liikkuvuutta ja tukea
    – Jomottaako niskaa, särkeekö päätä?
    – Kääntyykö olkapäät eteen, lysähtääkö ryhti
    – Näppäiletkö paljon puhelinta /tietokonetta? Nojaako pää eteenpäin?
    – Onko hartiat jumissa?
    – Onko ranteissa tai kyynärpäissä heikkoutta / kipuja?

ARVO 33€

2. Selälle liikkuvuutta ja keskivartaloon tukea
– Keskivartalon vahvuus on tärkeää selän hyvinvoinnille
– Onko selkä kankea, jumissa?
– Väsyykö selkä, onko selkäkipuja?
– Onko vatsalihakset heikot, pömpöttääkö alavatsa?
– Rautainen keskivartalo on koko kehon voiman lähtöpiste, se takaa hyvän ryhdin ja tuen selälle lajissa kuin lajissa.

ARVO 33€

3. Lantion alueelle liikkuvuutta ja tukea
– Lonkankoukistajat kiristyvät paljon istuvalla, pyöräilijällä, luistelijalla…
– Keskimmäinen pakaralihas on lantion alueen tärkein tukilihas, toimiiko se kunnolla?
– Onnistuuko lantion nosto selinmakuulta yhdellä jalalla, polvi rinnassa? Tämä kertoo miten pakarasta saadaan voimaa ja miten etupuoli joustaa? Tämä toiminta siirtyy suoraan mm. kävelyyn ja juoksuun ja kaikkeen jalkojen päällä tekemiseen

ARVO 33€

4. Jaloille liikkuvuutta ja tukea nilkoille, polville, lonkille
– Tehosta ja lisää jalkojen voimaa ja kestävyyttä
– Syvennä kyykkyä, tehosta treenejä
– Ennaltaehkäise penikkavaivaa
– Ennaltaehkäise kireyksistä johtuvia polvivaivoja
– Ennaltaehkäise kireyksistä johtuvia lonkkavaivoja
– Pidennä askelpituutta; helpota lenkkeilyä
– Rentouta jalkapohjien kireyttä: paranna tasapainoa, tehosta askellusta, paranna ryhtiä niin paikallaan kuin liikkeessä

ARVO 33€

BONUS 1: Alkulämmittelyn ohjelmointi -video

BONUS 2: Loppuverryttelyn ohjelmointi -video

Bonusten ARVO 19€

KOKONAISUUDEN ARVO YHTEENSÄ 151€ –> VERKKOKURSSI HINTAAN 67€

Ohjaaja: Eveliina Similä, Fysioterapeutti, Personal Trainer, Olympiaurheilija

TILAA FYSIOHUOLTO-KURSSI PAINAMALLA TÄSTÄ!

Opettele loistavat alkulämmittelyt, loppuverryttelyt ja erilliset huoltotoimenpiteet. Parantunut liikkuvuus ja kehonhallinta mahdollistavat oikeiden liiketekniikoiden oppimisen isoilla liikeradalla. Opi, miten palautua aktiivisesti, välty ylirasitukselta ja loukkaantumisilta!

Liikkuvuus- ja tukilihasharjoittelu ovat yhtä tärkeitä paljon liikkuville ja vähän liikkuville. Ryhdistä ja kehosta huolehtiminen auttaa jaksamaan ja pitää kivut ja loukkaantumiset loitommalla. Tule sinäkin mukaan!

FysioHuollon verkkokurssilla saat:

  • 4 kertaa, 1x viikossa Video- ja kirjallisen -Fysiohuolto-ohjelman liikkuvuuden ja tuen vahvistamiseksi; lyhyen 5-15min ja pitkän noin 30min videon. Pitkän videon voi tehdä 1-3 kierrosta, jolloin harjoituksen kesto on 20-60min
  • Tee pitkä harjoitus (20-60min) 1x viikossa ja lisäksi lyhyt (5-15min) 4-6x viikossa: Huomaat eron liikkuvuudessa kuukauden aktiivisen harjoittelun jälkeen!
  • Saat uuden ohjelman joka viikko, jota toteutat viikon ajan. Kuukauden liikkuvuus- ja tukilihasharjoittelun jälkeen nostat harjoittelusi uudelle tasolle, huomaat, kuinka keho alkaa toimia paremmin ja energia lisääntyy.
  • Luot vahvan pohjan treenikaudelle panostamalla liikkuvuuteen ja tukeen!
  • Parannat ryhtiä ja jaksat paremmin.

KYLLÄ, HALUAN EHDOTTOMASTI MUKAAN! *Paina tästä niin pääset tilaamaan kurssin.

Tervetuloa mukaan!